Enkele bericht bekijken
Oud 6 May 2003, 16:35   #58
Snoes
Guest

Standaard

Een Heeeel goede vriendin van me is bi,
ze is er een tijdje terug voor uitgekomen, eerst had ze het tussen een leswisseling tege me gezegd, toen we even alleen waren, ik vond het onwijs gaaafff, daarna heeft ze het één voor een aan de rest van vrienden verteld (ze wist wel dat het vuurtje rond zou gaan)!! Ik vind ze niet raar, geef haar ookd at gevoel niet zegt zeen vertrouw ze zo goed nu ik weet dat ze bi is, ik heb haar niet gezegd dat ik nu bang ben van haar, en heb ook niet dat gevoel gegeven, als ze blijft slape slapen we in het zelfde bed (1-persoons). Who cares, we zijn niet verliefd, ik ben hetero en vertrouw haar. Moest ze op me verliefd worde (of zijn) zou ik niet weten hoe te reageren!! Echt niet, maar ik denk da we ons ook ier bovenop trekken.
Naturlijk hoort ze er ook negatieve commentaren over, maar het is best een sterke meid, en ze zegt dat de mensen die haar niet nemen hoe ze is, haar blik zelf niet waard zijn, en daar heeft ze reuzegroot gelijk in!!!! Tis echt een megalievetoffevertrouwbare meid!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden