Enkele bericht bekijken
Oud 6 May 2003, 23:29   #14
FiZz
Guest

Standaard

Over het algemeen kleed/doe/praat je altijd op een manier die je al eens eerder hebt gezien. Je identificeerd je met een bepaalde kleding/manier van praten etc. Totdat je iets hebt gevonden waarvan je zegt:"Hier voel ik me echt lekker bij/in". Dan zit je goed.

Dat je daarna nog wat veranderd owkee... als je nog veel ouder wordt en je al je jeugd dromen en idealen de prullenbak in flikkerd omdat dat niet bij de hedendaagse maatschappij past, owkee.. dan verander je nog.

Maar je hebt ook van die mesnen die echt alles doen wat in de mode is, wat "in" is. En dat vind ik wel vervelend. Maar aan de andere kant... al zij het leuk vinden... zoalang ze mij er maar niet mee lastig vallen.

Mode is zo saai, dat die om de paar maand veranderd

Maar goed, dat is wat ik er van denk. Zoals ik me op dit moment kleed, zo voel ik me lekker. En ik denk ook niet dat dat nog snel gaat veranderen (vast wel een beetje omdat ik ook wel dingen zie waarvan ik denk:"Jah, da's wel mooi en lijkt mij ook wel wat", maar goed).

Owkee... dit is waarschijnlijk wat iedereen wel zal gaan zeggen als die zich op een bepaalde manier kleed maar goed
  Met citaat antwoorden