Onderwerp: Geloof?
Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2003, 10:34   #131
Narya
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

ik ben toch erg benieuwd..kan je niet n klein beetje vertellen?
ja tuurlijk..

Het heeft iets te maken met De bron. Daarvandaan komt al het 'leven'. Eh de bron kun je eigenlijk wel zien als god, maar tis niet een god zoals de christenen het voorstellen ofzo. meer als een soort licht. (hehe). Nou eh verder zitten in de bron allemaal kleine energie-bolletjes en die bezetten lichamen op deze aarde. Een lichaam is gewoon maar een beschermend omhulsel voor het energiebolletje. Nou ja energiebolletejs komen en gaan en ik denk dat ze kennis moeten opdoen. In elk leven leren ze iets, maar wat daar nou het nut van is weet ik niet precies, maar ik denk dat het uiteindelijk is om eensoort opperenergiebolletje te worden. Uiteindelijk denk ik dat zo'n klein energiebolletje steeds groter word en dan ooit komt tot de waarheid. De echte absolute waarheid, en dat is absoluut niet de waarheid zoals wij mensen die kennen. De waarheid is denk ik veels te groot en te machtig en te gevaarlijk om voor mensen te kennen. Verder denk ik dat energiebolletjes alle levende dingen kunnen bezetten, van stenen tot kleine bosmiertjes.

eh wat moet je nog meer weten?