Onderwerp: Mijn columns
Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2003, 21:36   #16
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz
Persoonlijk vind ik ze net wat te oppervlakking... en die van Dimas beter (vechten!!!)....

Maar op 1 ding heb ik toch wel even echt commetaar:
"internet, of een andere bron van sociaal contact"

O my god? Internet is 1 van de middelen die juist alles behalfe sociaal!!! Een beetje in je eentje achter een computer zitten. Het is toch niet tastbaar? Je kan compleet iemand anders zijn etc. Internet of eigenlijk Chatten is 1 van de grootste fouten ooit geweest... Net als TV....
dat ben ik niet met je eens, maar ik wil ook even aanstippen dat dit een column was voor een online-forumpje waar ik vroeger zat. Dus et moest verbonden worden met inet he

Waarom ben ik het niet met je eens: internet is een goed begin, voor, al dan niet verlegen, mensen om contact te maken. Je kunt gedachten uitwisselen, je uiten over problemen, of gewoon dingen die je dwars zitten of dingen die je hebt meegemaakt, en er is altijd wel iemand die naar je wil luisteren. IRL contact is beter, ben ik met je eens, maar het een kan uit het ander voortvloeien en ik zie die eerste kennismaking op inet niet direct als een slecht iets...

[edit] je opmerking over je anders voordoen dan je bent op inet kan ik me helemaal in vinden maar de enige die daar gelukkig van zou moeten worden ben je uiteindelijk zelf. Op een irl meeting komt bedrog natuurlijk uit, lijkt me logisch, en bovendien denk ik dat niemand er wezenlijk last van heeft als JIJ liegt. dat staat ook in mn column vriendinnen (nummer 2 ), het gedeelte dat angel_dc aanstipte over jezelf zijn. Daar word je zelf gelukkiger van maar als jij kiest om dat niet te doen moet je dat vooral doen Ik had een vriendin die werkelijk alles aan elkaar loog, haar hele wereld was 1 grote leugen, nou ze joeg iedereen om haar heen weg (mij ook). Ik heb meerdere pogingen gedaan haar tot de werkelijke wereld terug te roepen maar het wou echt niet tot haar doordringen sjah dan is het jammer maar ik blijf niet bezig... maargoed ook die leugens kwamen vaak genoeg uit, dus boontje komt om zn loontje
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 8 May 2003 om 21:43
0Vera is offline   Met citaat antwoorden