Enkele bericht bekijken
Oud 8 May 2003, 21:40   #8
Fade of Light
Guest

Standaard Re: spelfouten uithalen svp

Citaat:
Originally posted by PFP
Toen ik een jaar geleden iets van dit spel vernam(hier moet een komma...dat moet tussen twee werkwoorden) was ik meteen verkocht. Wat is er nu leuker dan grote veldslagen in Braveheart stijl? Maar tot mijn grote schrik werd MTW in de PCgameplay niet zo'n topper (volgens mij moet hier het werkwoord "gevonden" achter, of verander de zin) en waren vooral de slecht graphics (ik weet niet hoe leuk ze die Engelse woorden gaan vinden) de rede (volgens mij is het "1 reden" en "2 redenen", oftewel een 'n' vergeten, en daarna meteen een komma vergeten, denk ik) dat het geen echte topper werd, tenminste volgens de redacteur.

Toen ik het spel had geïnstalleerd (komma) begon ik het eerst met de tutorial. Deze is zeer duidelijk en legt uit dat het spel uit 2 delen bestaat(ik zou hier een punt neerzetten en met een hoofdletter beginnen...een nieuwe zin dus) namelijk de TBS kaart van Europa (komma? niet zeker) dat veel weg heeft van Risk en de RTS veldslagen. Dit blijkt een uitermate goede combinatie te zijn, zo word de speler echt het idee gegeven(komma?) dat hij in een koude kasteel toren (kasteeltoren is toch 1 woord?) zijn strategie zit uit te stippellen.

[/B]
nu even geen tidjd voor de rest
over alle komma's ben ik niet zeker

aan deze verbetering kunnen geen rechten worden verleend. Deze mogelijke verbetering is vrijwillig en onder voorbehoud gemaakt. Je bent zelf verantwoordelijk voor het doorvoeren van deze potentiele verbeteringen
  Met citaat antwoorden