Citaat:
Originally posted by koelkast
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee leeeer **$&#*&#$(*&$#(*& nu eens LEZEN.
DE SIGNATURE dus ELKE post die hij maakt verziekt de layout. en rot maar op met je resolutie ik zit op 1280x1024 hier en nog verziekt ie de layout. lekker slap argument nee hoor ik verander de layout niet met me signature / post ik zit op 2200000x222200000 op een beamer met bioscoop scherm en er is niks mis mee
layout veranderd niet door resolutie, door je resolutie veranderd de grote van dingen niet de layout. als je een foto op je scherm zet en je zet je resolutie hoger blaast de foto niet op je krijgt er alleen een blanco rand omheen te zien. als je je resolutie kleiner zet houd je niet een bolle foto over je ziet nog maar een gedeelte (cropping) van de foto en krijgt een scrol balk.
Raaaaaaaggggh
frustratie. als je nu gaat melden dat je ze waarschuwing hebt ingetrokken ga ik iets slopen denk ik grmbl irritant als mensen DENKEN dat ze weten hoe het werkt en daar al allemaal acties op gaan uitvoeren. ALS JE HET NIET WEET VRAAAAAG HET DAN EERST VOOR JE GAAT STROOIEN MET BESCHULDIGINGEN EN AANTUIGINGEN!.
|
En dat kan niet even normaal gezegd worden ofzo maar meteen op deze manier ..sjees