Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2003, 01:03   #17
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Snoes
Als het een schreeuw is om aandacht zou er beter ook naar omgekeken worden want anders wordt het menens. Alle mensen die een topic hebben gestart over zelfmoord worden hier precies afgebroken. Ok, het is wel waar dat de helft zevert en zo, ma ze hebbe wel steun nodig, en waarom doen ze dat op een forum vol onbekende mensen, niet omdat ze zielig zijn hoor!! Ze zijn bang en beschaamd, als ze ook hier negatieve oordelen krijgen gaan ze verder. Eigenlijk moet je hier op het forum zegge dat ze naar professionele hulp moeten zoeken, want hier gaan ze dat niet vinden
is dat onze taak, om hen te vertellen dat ze professionele hulp nodig hebben? die stap moeten ze zelf nemen. En als ze willen praten, prima, maar posten is publiekelijk en publiek kan je 'maken' of 'kraken'. Hoe belachelijk het hier ook klinkt, zo is het wel en als je echt iets kwijt wil moet je t persoonlijk doen vind ik. Niet grootscheeps een thread openen met 'kijk mij eens ik wil zelfmoord plegen, en nu wil ik dat iedereen roept dat ik hulp nodig heb, en zielig ben en dat het leven mooi is...'
daag

Van mij mag iedereen die ergens ontzettend mee zit, zodanig dat hij/zij het niet meer ziet zitten, me toevoegen op msn, dan ben ik echt niet lullig, en kan ik hen echt wel helpen, dan luister ik, geef ik advies, ik heb er genoeg over gelezen/gehoord/van dichtbij meegemaakt waardoor ik weet waarover ik praat, maar ik vind niet dat je zoiets en plein public moet doen. Gewoon not done. Je confronteert anderen trouwens ook ongrevraagd met de dood op een negatieve manier, vind ik ook nie goed, net als zelfmoordenaars dus die van gebouwen springen
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline