Enkele bericht bekijken
Oud 10 May 2003, 17:24   #31
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Zijn zoon schijnt nog erger te zijn dan Saddam zelf! Hij schijnt al heel veel vrouwen te verkracht te hebben ook..
vrouwen zijn toch minderwaardig daar dus dat zie ik niet echt als een argument... vermoorden is erger, verkrachting kan je nog verwerken. maar dan zeg ik niet dat ik verkrachting ineens goedkeur hoor! tis vreselijk!

Saddam Hussein is een griezel, en n vette moordenaar maar ik ben t wel met -wiezeiietsover NATO en internationaal gerechtshof?- eens, daar hoort ie berecht te worden. Sluit em lekker voor zn leven op, heeft ie meer tijd om over zn daden na te denken Heeft ie meer last van dan doodgaan hoor. Dood is dood, voelt ie niks meer, denkt ie ook nie meer, is hij ervanaf (ja wij ook maargoed als we m opsluiten ook )
Trouwens, omdat hij moordenaar is hoeven wij em toch ni ook af te maken? Kijk ik geef toe dat wij dan minder erg zijn omdat wij meer reden hebben om em te doden maar toch maakt het ons ook moordenaars. Nergens voor nodig, laat em maar wegrotten

[edit]
Citaat:
Originally posted by anemic
ALS hij opgepakt zal worden zal dit door de VN/NATO moeten gebeuren. En gewoon voor het internationaal gerechtshof komen. Anders hebben we alle regels voor niets gemaakt.
Anemic bedoelde ik
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden