Citaat:
Originally posted by Eelcotje
Dat komt omdat je juist NA de ziekte door moet slikken..
anders..wordt je juist weer ziek..
|
Maar k vind dat k helemaal nie ziek ben of ben geweest. Ik hoest een beetje (erg veel). En k heb opgezette klieren. En had veel hoofdpijn en keelpijn. Maar ach dat gaat wel weer over. Maar me moeder helemaal ja weer keelontsteking (dat heb k idd erg vaak me amandelen moeten er ook elke keer uit maar ze zitte er nog steeds in

) En nu met je exames bla bla bla En toen moest k maar meteen van haar naar de dokter. Maar me vader ging die pille halen enzo en er was wat fout gegaan want k ken helemaal nie van die grote dingen door slikke. Ik krijg altijd ut drankje ervan dan maar deze keer nie en k kon ut nie meer verandere omdat ut al vrijdag avond was. En dan had k dus toen maandag moeten w8te en dan kon k ut drankje krijgen. Maar toen werd me moeder weer gek want k moest en zou die pille nemen. Dus nu zit k drie keer peer dag die pille te slikke:s En half te kotsen voordat k ze eindelijk heb door geslikt. En k was tog wel trots op mezelf toen k die eerste vet grote ranzige pil had doorgeslikt want ut was me daarvoor nog nooit gelukt