Citaat:
Originally posted by tybootje
zelfmoord? Omda je 5 maand een lief gehad hebt den dat het nu gedaan is? ik heb tot gisteren ook 8 maand gevrijt en ze heeft het ook gedaan gemaakt, men ouders gaan juist scheiden, en men opa ligt int ziekenhuis. Keb tot 4u 's ochtends liggen bleiten maar dan nog. Zelfmoord ist laatste waar ik aan denk! Weet je wel wa da je nog allemaal moe meemaken in je leven? Maarja, om da allemaal mee te maken moe je nog leven ook hé.
my point: na 5 maand hé zeg je? awel, denk der ni teveel aan. Volgens wat ik hoor is die jongen toch maar een rotzakje dusja. Zo gedaan maken is wel serieus dom. Ni teveel aan denken en zoek e deftige gast. Probeer ni direct in nog een echte relatie te storten toch, want als het dan verkeerd afloopt zou het wel fataal kunnen zijn. Have fun with you're friends, ga e beetje uit, stekt ekeer e gast voor één avond (ni elke keer é, je moe geen slet spelen) en amuseer je gewoon! Laat die rotzak voor wat hi waard is: NIETS)
|
beetje cru gezegd, maar er zit waarheid in