Enkele bericht bekijken
Oud 14 May 2003, 20:46   #10
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
weet je wat de dierenbescherming heeft willen doen?

mijn vader willen laten vervolgen omdat een hond van hem schurft had, volgens hun door zijn toedoen, terwijl hij t beest juist aan t helpen was..

(lang verhaal, iig, ik heb het niet zo op de dierenbescherming..., evenmin als greenpeace..., wnf however steun ik graag ;D)
mjah ik heb het ook niet op greenpeace.. zij zijn hun idealistische kijk kwijt..
maar de db doet beter werk naar mijn weten, ze ondernemen nog echte acties van grotere impact. Het WNF kan ook goed verkeerd bezig zijn, ze beschermen alleen de natuur of dieren als deze op uitsterven staan.. dus gewoon doodknuppelen van zeehondjes mag, omdat er genoeg zijn

iedereen maakt fouten natuurlijk, maar het is net zo'n grote fout (vind ik) dat de overheid zomaar hobbykippen afmaakt, ook al zijn ze bewezen NIET ziek te zijn en kunnen worden inge-ent voor de zekerheid. dus daarom zou je dit wel moeten steunen martijn

als je vanwege 1 incident iets afkeurd, ook al zijn ze eigenlijk erg goed bezig met andere grootschalige zaken, moet je niet hun complete organistatie afschepen.

maarjah het is een familiekwestie he... ik weet uit ervaring wel dat ouders je bepaalde ideeen makkelijk in je kop kunnen praten als je kind bent en daar geloof je dan heilig in. Als jou pa sinds dit incident alleen maar heeft gezegt dat de db maar eikels zijn en slecht zijn, dan ga jij dat zelf ook geloven

-edit-
ps hoeveel is een dierenziel jou waard? de meeste mensen willen er geen groot geld aan uitgeven, want ach.. het is MAAR een dier, laat staan een minuutje tijd nemen om zoiets in te vullen

wat maken die 26 miljoen kippen toch uit.. die fokken ze toch gewoon weer bij

Laatst aangepast door FunFair : 14 May 2003 om 20:49
FunFair is offline   Met citaat antwoorden