Enkele bericht bekijken
Oud 16 May 2003, 17:00   #15
FiZz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef

Het idee is misschien best leuk, maar het feit dat de krakers er altijd alles aan doen in een huis te blijven zitten en ervoor zorgen dat de ME moet worden opgetrommeld doet voor mij meteen alle respect wegnemen. Vaak zie je nog wat hanen en andere debielen voor de camera schreeuwen. Nee, ga dan werken, want dat zullen ze vast ook niet doen denk ik dan.
Tja, dat ligt maar net aan de situatie.
De krakers die ik ken van de Hengelose kraak beweging die gaan, als ze een kort geding verliezen, altijd gewoon weg zonder gezeik. Ze maken ook niks kappot en zijn zeer nette mensen die gewoon een opleiding hebben of werken. Mensen hebben altijd zoveel vooroordelen tegenover krakers.

Citaat:
Originally posted by Youssef

als kraker heb je dus echt niet veel te zeggen hoor. Oke, de krakers kunnen een kort geding aanspannen, maar in 99 van de 100 gevallen hebben ze daar het geld niet voor.

magoed, ik heb een hekel aan krakers.
Het pand is en blijft van iemand anders. En je hoort gewoon van andermans spullen af te blijven.
Door de vele leegstand die er is op het moment, en die trouwens alleen maar hoger wordt, gaan de prijzen van huur en woonhuizen ook omhoog. Daar worden jullie weer de dupe van. Kraken is niet een slecht iets.
  Met citaat antwoorden