Onderwerp
:
Ergernis op de fiets top 1.
Enkele bericht bekijken
17 May 2003, 15:10
#
12
MarkNMGN
Guest
Re: Re: Re: Re: Re: Ergernis op de fiets top 1.
Citaat:
Originally posted by 0Vera
helaas wel... als ik naar school ga (naja ging eigenlijk
) dan heb je zo'n heel erg breed fietspad, daar kunnen ze rustig met 5/6/7 mensen naast elkaar rijden, en als je dan belt kijken ze je meestal met een arro-bek aan van hallowatdenkjijwelniet (en dan ben ik een 6V-er :S nee dan vraag ik niet om respect omdat ik zo goed ben, maar dan wil ik ni weten hoe je daar als brugger onderuitkomt :S:S:S).
nog een irri verschijnsel: de papelaan (die weg waar ik et net ook al over had dus, naar school) is zo rond kwart over 8 vergeven van grote massa's fietsende slakken
en dan ben je de eerste nog ni voorbij of je ziet de volgende al weer aankomen. En steevast nemen ze heel veel ruimte in en er zijn ook nog tegenliggers, dus eer je daar weer voorbij bent, ben je weer 5 minuten van je kostbare fietstijd naar school kwijt
oplossing? op het laaaaaaaatste nippertje weggaan, dan zijn ze geheid allemaal al op school. de enkele late sloomfietsers zijn dan ware einzelgangers en vormen dan weinig belemmering meer
nadeel alleen is dat je je altijd uit de naad moet fietsen en bovendien kom je dan ook steevast net-of-net-niet-telaat
neem je het 1e uur vrij: ''maar meneer het is altijd zo druk 's morgen op de fiets
''