Ach jaaa.. Als ik nu teveel ga zeggen, dan krijg ik ongetwijfeld weer dingen naar mijn hoofd geslingerd van 'het is toch nooit goed', en 'komt hij ook weer'. Dan reageer ik een tikje ge-iriteerd, en komt er een slot op. Zo gaat het meestal, dus zal ik maar niet teveel gaan zeggen..
Het doet er wat mij betreft ook niet zoveel toe, als iemand zich normaal kan gedragen, en normaal zijn werk goed doet, dan hoor je mij niet klagen. Er zit alleen een beetje nare smaak aan, omdat óók in vind dat een beetje dezelfde mensen FB worden gemaakt. Ook merk jke vaak als iemand FB wordt dat ie zich ontzettend veel gaat menen. Ook daar ben ik bang voor.
Daarnaast heb ik zo links en rechts verhalen opgevangen, dat bij het stemmen op bijvoorbeeld een nieuwe beheerder iemand bewust niet NW stemde. De reden zat erin dat die dan eerder beheerder zou worden, terwijl ze persoon in kwestie langer lid was. Natuurlijk is dat dan maar een voorbeeld, maar het geeft wat mij betreft aan op welke manier er gestemd wordt. Maargoed, we zien wel..
Ben ik er toch weer te diep op ingegaan