Beetje makkelijk om op voorhand kritiek te leveren.. Dat ben ik dus niet van plan, als ik het idee heb dat een van de drie nieuwelingen fouten maakt als crewlid, dan hoort hij/zij/het dat vanzelf wel...
Wat betreft promoties.. NW vind ik een goede keuze op het moment.. Moet naar mijn mening wel beter opletten met het voor zijn beurt praten en de argumenten, maar dat is niet zo heel belangrijk.. Zie ik wel zitten.
LoeLoe weer promoveren vind ik waardeloos. Nog maar een paar maanden terug maakte ze een zeer grove fout en daarvoor werd terecht haar plusje afgenomen.. En nu weer ineens terug? En dat wat ze kapotgemaakt heeft niet? Heeft ze goed gelobby'ed voor zichzelf als ze haar 'collegas' zo ver heeft gekregen.. of heeft het een andere reden?
Koelkast beheerder... Ik vind hem een goede forumbaas. Hij gaat een discussie niet uit de weg en heeft de nodige technische kennis.. Daar staat tegenover dat hij mijns inziens totaal niet kijkt naar argumenten van anderen en in zijn eigen wereldje leeft... Dat kan op het eerste gezicht niet zo belangrijk lijken, maar het zorgt met grote regelmaat voor conflicten tussen hem en users als ene Tyskie

Niet sfeerbevorderlijk, maar hopelijk komt het helemaal goed.. het kan wel
Maar goed, nieuwe rondes, nieuwe kansen.. Succes allen met deze nieuwe taken... en we komen elkaar vast nog wel tegen als ik het ergens niet mee eens ben

Hopelijk ga je me daarom niet haten...
En nog een puntje: waarom staat dit op ADB en niet op Feedback!?!?!?