Enkele bericht bekijken
Oud 19 May 2003, 14:00   #59
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
ik heb een keer samen met wat vrienden gepicknickt in Hoog Catharijne, om de reacties van de voorbijgangers af te wachten. En met picknicken bedoel ik brood smeren, kleedje, messen, vorken, pakken melk etc. Was best heel grappig, tot de beveiliginsdienst kwam
dat had je hier al eerder verteld

ik ben een keer, tijdens de eindexamenstunts was dat, midden in het gangpad van de school gaan liggen, vlak voor de aula, had ik zin in

en ik heb met zusje zulke ongelofelijk rare acties bijvoorbeeld het feit dat we als we tegenwoordig elkaar gedag zeggen we gaan kijken, en dan psies zo, met een stalen bek, geweldig
of naar elkaar schreeuwen en heel boos kijken en elkaar voor vanalles uitmaken, voor rotte vis ofzo en elkaar overal van wegduwen omdat ze in de weg staat en dan met zo'n heel kwaad gezicht schreeuwen dat ik van dr hou

of een keer dat ik voor een ontgroeningsweekje door de stad moest lopen met rooje wangetjes en belachelijke kleding

en uhm owja deze vond dimas niet sporen: ik ging naar hem toe en voor zn deur smste ik em dat ik voor de deur stond en een sigaretje aan et roken was en of ie even de deur open wilde doen
en hij maar denken dat niemand de bel gehoord had (die ik niet had ingedrukt )
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden