Onderwerp: Kampioenen CD?
Enkele bericht bekijken
Oud 20 May 2003, 18:15   #30
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

het is een feit dat de top drie clubs in een normale competities nu al kampioen waren met zo een hoog puntenaantal, dus daar zal het niet mee te maken hebben ankie.
ik mis je gedachtengang ff. beweer ik iets anders ofzo

Citaat:

en wat je zelf al zei, is dat het spelen van bepaalde wedstrijden, psv , utreg, na een zware CL -wedstrijd, dus inderdaad wel van belang zijn, en niks met vermoeidheid te maken, de voorbereiding is minder ideaal en lang, wat zijn invloed kan hebben op het resultaat.
het argument vermoeidheid heb ik anders vaak genoeg van ajacieden gehoord, de rest ben ik het mee eens ja. maar zoals bart al aangaf met zn statistiekjes heeft PSV dit net zo goed gehad, kijk maar eens naar de verliespunten rond de CL wedstrijden.

Citaat:

maar utreg uit heeft ajax genoeg kansen gehad om te winnen. `k denk dat psv in eindhoven gewoon verdiend gewonne heeft, en in a`dam gemazzeld heeft door een blundertje van het trio. de 2-3 kwam tot stand door een overtreding waar bij psv-fnoord wel gefloten werd, en bij ajax niet, maar dat kan je toeschrijven aan het geluk van de kampioen, en aan onze grote vriend bossen
daar zullen we wel van mening over blijven verschillen, ik blijf er bij dat PSV toen terecht heeft gewonnen ....
zo kan je over zoveel wedstrijden wel gaan zeuren.... de penaltys bij Fey-PSV vonk ook nogal disputabel, maja zoiets heeft elke ploeg wel eens tegen (of voor) zich, vind het zo triest altijd om daar als het ware zware complotten achter te zoeken. Tuurlijk baal je daarvan maar het is zo makkelijk om de scheids van het hele verlies de schuld te geven :s

Laatst aangepast door bruggi : 20 May 2003 om 18:19
  Met citaat antwoorden