Onderwerp: zwangerschapsverlof
Enkele bericht bekijken
Oud 21 May 2003, 20:19   #17
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
dat is discriminatie, als die mensen die onder onze maatschappij hangen eens meer zouden gaan werken.
ben ik et absoluut niet mee eens maar dat is een andere discussie. En et korten van overheidsgeld op inkomen wordt al gedaan dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt dat het niet mag wegens discriminatie

ik ben niet enthousiast over kinderen maar zwangere vrouwen hebben het recht op verlof, net als mensen die ziek zijn bijvoorbeeld. Je kiest tegenwoordig wel voor een kind maar dat doet niet iedereen en ik vind niet dat zwangerschapsverlof gekort moet worden, ook al is het lastig. Je zet soms toch wel je carriere op het spel door kinderen te nemen omdat je dus zo'n tijd uit de roulatie bent, dus dan hoeft daar ook niet nog eens een ingeleverde vakantie bovenop

en mannen hebben dat recht gewoon niet omdat zij geen kind uit hoeven te persen, sorry hoor. Voelen ze zich nu zo achtergesteld dan ineens? elke man die ik ken roept altijd heel hard dat ie blij is dat hij et kind niet hoeft te krijgen dus ik denk dat dat argument een beetje nergens over gaat
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden