Onderwerp: FunFair
Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2003, 08:41   #11
lieve colafles
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: FunFair

Citaat:
Originally posted by FiZz

Ben ik het niet mee eens

Het blijft namelijk wel een feit dat wij altijd vlees hebben gegeten, en ons lichaam er ook naar gemaakt is om vlees te verwerken. In de gehele natuur gaat het zo, en vaak nog veel erger/bruter/zieliger dan dat wij dat doen... het enigste verschil nog is dat wij er bewust voor kunnen kiezen.

Maar ik ben het er ook weer wel mee eens. Iedereen vrij, of niemand vrij (iedereen ook met betrekking tot dieren). hehe, ik ben altijd zo lekker tweezijdig.

Ik heb trouwens gekozen voor optie 3
ik ook, want mijn moeder wil simpelweg niet vegetarisch koken.. en ik heb niet het geld om zelf mijn eten dfan maar te gaan kopen..
dusj komt later wel..

neej een dier als die een ander dier opeet, neemt hij daarbij het risico zelf ook op gegeten te worden.. zo zit dat in elkaar jij eet dieren maar loopt ook het risico zelf opgegeten te worden,..
de mens KWEEKT dieren om op te eten.. dat is ziek.. het is een secundaire levensbehoefte, waarmee je beslist over het leven van vele mededieren.
ik heb elke dag spijt als ik bij het avondeten vlees moet eten..
dat vind ik gewoon kut.. omdat ik mezelf in een hogere positie zet dan dat beestje.. dat is naar.. dat kan ik niet ..
  Met citaat antwoorden