Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2003, 11:33   #13
infamous
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

nog zo een badslipper die er blijkbaar een hobby in ziet om mensen te vervelen. Als de crew het andersom doet is het huis (forum) te klein en wordt er dus lekker met 2 maten gewogen.

Wat ik gisteren geleerd heb is dat op aan de bar alles onzin is en dus echt ALLES met 3 pakken zout genomen moet worden en dat op MSN echt alles mag.

Dit is een TROL en een FLAME topic en zou dus moeten worden verwijderd + een waarschuwing naar de topic starter omdat hij trolled en en een FLAME topic opend.

Ik ga dat niet uitvoeren omdat ik dan de deur open zet om in te trappen voor een nieuwe golf kan kritiek van een selcte groep mensen op dit form die ik geen selecte groep mag noemen omdat ze dan met de hele niet bestaande groep massaal gaan verdedigen dat ze geen groep zijn iets wat goed lukt want samen staan ze sterk natuurlijk

een functie bekleden en dan zou dit niet mogen, nou nou ik dank u zeer ik heb blijkbaar een zeer belangrijke functie.

Goed dat je nog wel even vermeld dat mensen ook uitspraken uit kunnen lokken want dat is hier wel degelijk het geval. mensen kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen. duwen ze mij in het hokje arogante uber student dan neem ik hier graag in plaats en kunnen ze het krijgen ook.

Notaire aan dit verhaal is dat mijn uitspraken verboden zouden moeten zijn bijgaande de functie die ik binnen dit forum bekleed ik wel een schriftelijk bewijs van goed gedrag bezit en volledig erkend jeugdleiding ben bij scouting nederland. 2 zaken die voor de rest van nederland getuigen dat ik een goed burger ben.

voor de rest en
ik moet zeggen dat ik dit een van de meer interessante topics vind in ADB