Citaat:
Originally posted by Check_This
Hmmm lastig probleem, maar denk dat heel veel mensen dit hebben(anders gingen er ook niet zoveel mensen vreemd). Denk dat het misschien ook te maken heeft met de nieuwsschierigheid naar... datgene wat je nog niet hebt ontdekt. Een ander iemand om mee naar bed te gaan. Je blijft je altijd afvragen, bewust of onbewust, hoe zal het zijn met die ander???
Vooral omdat het voor jou je eerste vriend is en nog geen ervaring hebt met andere zal deze vraag voor jou nog meer een rol spelen. Je weet wel wat je voor je eigen vriend voelt, maar toch is er ook nog dat andere gevoel. Hoe sterk is dat gevoel? Lijkt bij jou steeds sterker te worden. Wanneer kan je het niet meer handelen? Jou vriend zal waarschijnlijk niet blij zijn als je tegen hem zegt dat je het een keer met een ander wilt proberen. Aan de andere kant je moet ook dingen die die JIJ wilt of niet dan. Ik denk dat je het beste ook tegen je vriend zegt wat JIJ denkt en voelt en wat jij zelf als mogelijke oplossingen hebt. Misschien wil je vriend je ermee helpen. Stel hij wordt boos? Kan gebeuren maar hij weet tenminste wat je denkt, das toch belangrijk in een relatie? Dus praat er maar gewoon met hem over!
Anders:
-je bent jong en je wilt wat
-er zwemmen nog meer vissen in de zee
-je leeft maar 1keer
Het is altijd leuk en goed om toekomst plannen te hebben. Maar er valt nog op genoeg gebieden iets te ontdekken(sex). Als je samen verder gaat moet je dingen opgeven misschien is met een ander naar bed gaan daar 1 van? Wie weet.
Weet niet of je er wat aan hebt maar bedenk wel problemen zijn misschien toch niet zo moeilijk als ze lijken, vooral als je ze met anderen(je vriend) deelt.
Have fun
|
Heej thx! Hier heb ik veel aan gehad! Ik heb al eens in het begin van onze relatie al eens met een andere jongen gezoend. Dat vond ie niet zo leuk, maar ja....we zijn nog bij elkaar. We hebben toen afgesproken om een 'vrije' relatie te hebben, want er zijn nog zat andere dingen om te ontdekken. Maar dit hebben we in het begin afgeproken, maar we zijn natuurlijk veel closer met elkaar geworden en ik vind dat ik het niet kan maken. Ik ben altijd wel een vrij persoontje geweest en dat weet ie ook wel. Het flirten zit gewoon in me, dat vind ie ook niet zo erg. Maar volgende week ga ik naar een dance-feest met die ene jongen (zonder vriend)... Ik sta denk ik niet voor mezelf in die dag...