Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2003, 12:31   #10
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke

jah mijn muziek is 't ook niet zo maar jah ik ga voor de mooie heren.... 't bier... en de gezelligheid, als ik al mag gaan
ik ga wel naar RH een mechelen LB.
trouwends ik sta ergens op een foto bij Bagge echt een bezope foto!
jah me vriendine belde net ze had een wit t-shirt aan gehad gister nou ze zei dat haar vriend het wel leuk vond maar zij niet zo!
ik had haar nog gezecht doe in godsnaam geen wit aan it is BieR!!!
maarjah soms is 't wel leuk mooie bh dronder en je hebt jongens achter jah aan dat wil je niet weten....
voor je hoofdpijn!

trouwens bij bagge kost het bier 1.20
Bagge.. Jah, maar Rowwen Hèze heeft een hoog niveau op muziekgebied, ook nie onbelangrijk . Schintaler vind ik alweer wat minder persoonlijk .. Hooguit Haleluja Gruemelevla, en Veer hubbe zin d'rin..
Vriend van me zus gaat óveral heen.. Bijna eens per 2 weken isie wel ergens.. Nadeel is dat me zus dan ook vrij vaak meegaat, waardoor ze nie naar Roda kan .. Dat gaat bij mij toch nog voor
Bier gooien heb ik t nie zo op.. Das in het begin wel leuk, maar als je eenmaal een paar keer naar Rowwen Hèze bent geweest dan heb je t wel gehad.. Je ziet ook vooral mensen bier gooien, die je nog nooit bij RH hebt gezien, ach jaaaa..
Zoals ik al zei, soms heeft t voordelen . Maar als je dan van die overgangsvrouwen van 55 aandacht ziet trekken Doe dan maar zo rond de 17, 18
  Met citaat antwoorden