25 May 2003, 18:50
|
|
Guest
|
Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518
altijd hetzelfde liedje he... het gaat weer eens ergens over hier in Nijmegen, en altijd als het ergens om gaat, vindt NEC het opeens moeilijk om te winnen enzo... Vooral dhr. Frank Demouge wil nog wel eens een keer of 30 op de grond gaan liggen janken en doet voor de rest geen ene kloot meer... vorig jaar toen mocht hij invallen en scoorde hij ook nog wel eens, maar dit jaar is het allemaal even teveel..je speeltom Europees voetbal, jawel! Maar Frank denkt dan bij zichzelf, "hmmm laat ik toch maar even gewoon 7623786x op me bek gaan ipv. voetballen"... maar zoals altijd ligt zoiets niet aan een speler, want tja om nou te zeggen dat het hele elftal geweldig speelt ... mijn grote waardering voor Hersi, die maar bleef rennen en vechten als een kip zonder kop... want als elke speler nou eens zich zo ging inzetten dan was het wat meer feest.. maar oke, Europa: het blijft leuk. Voor Bartje, alleen... het zal wel allemaal. Tuurlijk, ook ik deel die mening van het elftal... het is ook moeilijk om tegen zo'n topclub als zwolle te winnen. En kansen waren er zat, alleen tjah, het balletje moet wel in het netje willen he?! Nee, win eerst maar eens in Waalwijk... met een beetje geluk verliest Roda nog wel in Rotterdam.. en tjah, NAC zal wel gewoon van RBC winnen, maar dat mag dan. Kijk aan!!! Europa hebben we zelf niet in de hand, winnen moeten we, maar voor de rest ligt het nog aan de rest...
Blijven duimen maar ofzo?
|
Als NEC gewoon wint donderdag is er niks aan de hand hoor, want ik mag toch hopen dat Feyenoord het spel van vandaag niet laat zien in de Amstelcup finale, want als Feyenoord die wint dan is de 6e plaats ook europees voetbal... toch
|
|
|