Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2003, 12:30   #2
anemic
Guest

Standaard

leuke, maar moeilijke topic!

hoe ik mezelf zie:

uiterlijk: ik vind dat ik er best goed uitzie, op het moment wat vermoeid, maar verder goed gespierd lichaam, aan de kleine kant (175cm) wat ik niet erg vind. Mijn ogen vind ik het mooist. Ik moet wel wat vaker de moeite nemen me te scheren, daar heb ik niet altijd zin in. Heb ook genoeg conditie, ja wel tevree met mn uiterlijk.

Innerlijk: ik kan best aardig zijn, ben te snel verliefd, wat wat problemen kan veroorzaken. Ik sta altijd wel voor iemand klaar als ze het echt nodig hebben, maar niet voor de kleinste dingetjes.

Hobbies: Ben erg muzikaal, ben daar ook goed in gelukkig. Wil ook die kant op later. Ik sport (squash, skateboarden) genoeg, maar niet veel, heb het druk met van alles als mn vriendin, werk, school, sport.
Verder heb ik niet zoveel behoefte aan uitgaan/etc, zover dat bij innerlijk hoort, dat is voor sommige mensen wel eens vervelend.
Wat ook vervelend is dat mensen een afspraak 8 weken van te voren in 3voud moeten indienen, heb het erg druk altijd.

Vrienden: Ik heb mijn band en dat zijn mijn beste vrienden, verder heb ik mijn vriendin waar ik alles aan kwijt kan. Veel ''vrienden'' heb ik niet verder, ik noem namelijk iemand niet zo snel een vriend. Wel veel mensen waar ik wel aardig mee op kan schieten, dit komt omdat ik zoveel te doen heb en dus veel contacten opdoe.
  Met citaat antwoorden