Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2003, 13:07   #3
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard Re: Hoe zie jij jezelf? :)

Citaat:
Originally posted by bartje518
Vertel eens..

Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, įllemaal Zeg het eens
Hmm jah leuke vraag eigenlijk

Ikzelf zie mezelf als een vrolijk iemand, die best wel positief in het leven staat. Althans voor de buitenwereld. Verder ben ik best gesloten, praat niet zo makkelijk over eigen problemen. Daarentegen wil ik wel graag altijd anderen helpen met hun problemen en dergelijke. Ik wil altijd ontzettend veel lol met mensen maken, ook al ken ik ze nog niet zo goed. Ik probeer altijd de lol van alles in te zien. Ik kan af en toe met idiote ideeen aan komen zetten. Mijn fantasie overweldigt me soms haha. Ik ben tot hele gekke dingen in staat, wil zoveel mogelijk (leuke) dingen meemaken in het leven.

Een echt kenmerk aan mij is, dat ik een echte achtbanenfanaat ben. Al gaat ie 100 keer over de kop, niks is mij te gek.
Verder speel ik al een x-aantal jaren keyboard (ben de tel kwijt ). Ook doe ik veel met paarden, geweldige dieren vind ik dat.

Wat ook echt typerend aan mij is: Ik heb het ALTIJD druk. Elke dag heb ik wel een afspraak of een verjaardag of ik moet weer iets doen....je moet echt 3 maanden van te voren iets met me plannen, wil je er zeker van zijn dat het door kan gaan.

Qua uiterlijk, ach jah niemand is volmaakt. Ik accepteer mezelf gewoon, weet dat ik een van die 23947843 mensen ben die hier op deze wereld leven en daar ben ik blij om. Ik doe lekker waar ik zin in heb, trek me niet zoveel van iemand anders aan. Tjah dat kunnen soms nogal rare combinaties zijn..maar ik hou er wel van om te experimenteren met kleding en kleuren.

Mensen weten dat ze me dag en nacht kunnen bereiken voor als ze iets kwijt willen en ik ben gewoon een echte spring-in-ut-veld.

Dat was het wel zo'n beetje