Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2003, 13:33   #4
eneri
Guest

Standaard

leuk topic inderdaad!
uiterlijk:
ben over het algemeen best tevreden. Mijn figuur is goed genoeg, heb mooie ogen en mooie kleur haar vind ik. Vind mn huid niet zo mooi, heb paar jaar terug nogal last gehad van acne en je ziet dar nog littekens van. en soms heb ik, als ieder ander meisje, zo'n aanval dat ik mezelf heel lelijk vind.

Innerlijk: ik ben bewust van mijn goeie eigenschappen. Ben lief en betrouwbaar, eerlijk, heb gevoel voor humor, en kan goed luisteren. Maar, ik ben n tikje te onzeker soms, met name in de liefde, wat tot problemen kan leiden, voornamelijk bij mezelf. Dan moet ikveel geluk hebben wil ik de jongen treffen die zo geduldig met me is. Ook ben ik ongeduldig.

Mijn interessen zijn: filosofie, psychologie. Ik ben best spiritueel denk ik. Ik hou erg van tekenen. Sporten heb ik gedaan en wil ik weer aan beginnen. Ik heb wedstrijdgezwommen, wil nu voor mezelf gaan trainen.

Vrienden: heb n kleine groep beste vrienden, waar ik erg close mee ben. MAar dat is geen vast groepje, ken ze allemaal ergens anders van. Ook heb ik mn vriend, tegen wie ik alles kwijt kan. Hij is ook een van mn beste vrienden.
  Met citaat antwoorden