Citaat:
Originally posted by bartje518
Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, įllemaal Zeg het eens
|
Uiterlijk: I look fine, vind mezelf niet geweldig maar ook niet lelijk. Ik weet dat men me waardeert om te zien en das goed

en soms word ik wakker en kijk na een kwartiertje tutten in de spiegel en ben zowaar tevreden
Innerlijk: ben spontaan en soms all-over-people

kheb es gehoord dat ik overwhelming ben maar wel op een positieve manier

ik probeer mensen altijd uit hun schulp te laten kruipen, sta voor veel dingen open (open-minded noemde mn Australische vriendin me

) en wil graag aardig gevonden worden. Ik probeer mensen ook altijd onbevooroordeeld te benaderen. Ik geloof dat iedereen bijzonder is en probeer dat ook altijd te ontdekken.
Vrienden: ik heb vriendinnen van school, mijn zusje, mijn vriend en nog wat vrienden die heel wat van me hebben meegemaakt. Daar zit ook mijn ex bij, en ook al loopt dat nu niet goed, ik hoop dat we onze oude band kunnen herstellen, want ze zijn een grote steun voor me geweest in een hele moeilijke tijd.
Hobbies: ik hou van sociaal contact, en daarom vond ik school altijd wel leuk

heb leuke banden met leraren en leerlingen ook, ik hoop echt dat ik sommige vriendschappen niet kwijtraak nu ik van school ga

Verder hou ik van lezen, mn wereld verrijken met kennis vind ik het heerlijke eraan

schrijven en fietsen is ook zalig.
Vroeger was ik niet tevreden met mn leven maar het gaat echt steeds beter

met mijn ouders heb ik ook een steeds betere band