Citaat:
Originally posted by Philosopher
gelukkig zijn mijn buikspieren nou niet zo erg ontwikkeld..
(al schiet het aardig op door veel sporten..nu ook maar mee ophouden?)
|
ik zou niet stressen, dan heb je straks ook geen leven meer
Je kan er met een gerust hart vanuit gaan dat van alle vrouwen die jaarlijks zwanger raakt (gewild of ongewild) 99% weet dat ze zwanger is. Het is goed dat je je ervan bewust bent dat je zwanger kunt worden maar je hoeft echt niet ineens bang te zijn dat je het niet zult merken. Je lijf geeft aan dat het verandert als je zwanger bent, en ik denk dat de dames die dus ongemerkt zwanger waren, er op de een of andere manier geen aandacht aan geschonken hebben want zoiets MOET je echt merken. Maar er is geen reden tot paniek hoor

zoiets gebeurt echt zelden
en ik bedoel ik had laatst een mevrouw in de winkel die had echt ZO'N buik dat et echt DUIDELIJK was dat die zwanger was. EN dan kan ik me dus compleet niet voorstellen dat zoiets ook onopgemerkt zou kunnen

En weet ook dat als een iemand zoiets op een forum post er vijf verhalen naar boven komen van jonge meisjes die niet wisten dat ze zwanger waren, maar daartegenover zijn er in al die tijd echt VEEL MEER vrouwen op een normale manier zwanger geweest, terwijl ze et gewoon wisten