Enkele bericht bekijken
Oud 26 May 2003, 14:38   #6
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Mooi dat jullie m leuk vinden

Twas in feite de bedoeling een verhaaltje over jezelf te schrijven, maar jullie doen t puntsgewijs, en dat mag ook..

Ik vind mezelf qua uiterlijk oké. Zo'n beetje 1000 in een dozijn ofzo, had misschien iets kleiner willen zijn, maar groot zijn heeft ook voordelen . Verder ben ik persoon die in het dagelijks leven vrij rustig is, ik val niet zozeer op. Ik kan soms lang mijn mond houden, en dan ineens een ontzettend droge opmerking maken. Droge humor (alla Hans Teeuwen) is super. Ook ben ik iemand, het zal jullie niets verbazen, iemand met een zeer duidelijke eigen mening. Mensen die maar met alle winden meewaaien erger ik me mateloos aan.
Verder zal het ook niemand verbazen dat ik ontzettend sportfanaat ben. Zowel in volgen als in beoefenen. Tegen verliezen met sporten kan ik absoluut niet. Dan scheld en tier ik aan één stuk door. Met bordspelen boeit het me echter geen ruk of ik win of verlies
Hobbies zijn dan dus sporten, muziek (vanalles), zoveel mogelijk uitgaan als de beurs het toelaat, mijn cluppie over de hele wereld volgen, bier drinken met vrienden, formule 1, en zoveel mogelijk lol maken .. Ik heb 3 héle goede vrienden, ken ze alledrie ergens anders van, en tientallen gewone vrienden

Da wast wel
  Met citaat antwoorden