Toch maar puntsgewijs, dat vind ik makkelijker
Uiterlijk: paar kilootjes eraf en dan ben ik helemaal tevreden..

..
Ik heb ook eigenlijk geen make-up nodig en daar ben ik best blij mee..
Oke, ik zie er nog duffer uit zonder mascara, maar het is nog wel te pruimen, vind ik dan hehe...
Voor de rest draag ik sowieso niet vaak meer dan mascara..
Ik ben wel in het bezit van een enorme verzameling hehe..
Maar dat was vroeger..
Innerlijk: ik kan enorm humeurig zijn, dat moet anders!!
Ik doe gewoon wat ik zelf wil, bijv: midweekje London alleen, no problemo..
Van de zomer ook..
Dan ga ik met een jongerenreis naar Fort Lauderdale (USA)..Mensen verklaren me voor gek, maar ja, boeien..
Ik maak me teveel druk over de domste zaken en ik kan ongelooflijk zeiken (aldus een voormalig klasgenootje

)
Voor de rest ben ik goedgelovig en heb ik het beste met de medemens voor..
Helaas anderen niet met mij, maar daar zou ik een heel a4-tje over vol kunnen schrijven...............
Ik schijn ook charmant te zijn, maarrehh, dat zijn niet mijn woorden hoor haha!!
Vrienden: ik heb 1 hele goeie vriendin en vriend..De rest van de menigte beschouw ik meer als kennissen dan vrienden..
Hobbies: heb ik eigenlijk niet..
Ik ga binnenkort weer op klarinetles en maybe ook op een sport, maar ik moet nog even kijken of ik dat fysiek wel aankan..
Hoe ik in het leven sta: ik vind dat je moet genieten van de kleinste dingetjes uit het leven..
Bijvoorbeeld een stuk fietsen als het regent..heerlijk...
Een lieve glimlach van een leuke jongen..

..etc..
Geld maakt in ieder geval niet gelukkig, dat heb ik wel ontdekt de afgelopen paar jaar...eerder ongelukkig...
Ze zeggen wel is dat ik blij moet zijn, maar ja, ze weten gewoon niet hoe het is..
Nou, zo wel weer genoeg mijn leven tentoongesteld he