uiterlijk: tevreden over mn ogen,en mn haar,mn allergrootste trots,en mn huid,heb zelden puistjes... over alles heb ik wel 1 of ander complex...
innerlijk: negatief: veel te koppig,lui,labiel,soms egoïstisch,vooroordelen,en heb altijd heel veel kritiek
positief: heb alles over voor echte vrienden,kan goed luisteren,probeer ook altijd te helpen,en familie is heel belangrijk voor mij,ben romantisch,maar dan soms wel veel te emotioneel (lees: ik ween voor het minste....)
in de toekomst zie ik mezelf als maatschappelijk werkster,sociaal assistent,of iets in de kunst-sector...
ben verzot op kinderen,doe ook bijzondere jeugdzorg...
like i said,ben veel te emotioneel,heb last van humeurwisselingen,en ween heel wat af.
vrienden: ken veel mensen maar reken zelden iemand echt tot vriend,heb moeite om mensen echt te vertrouwen.
hobby's: tekenen,music (techno,trance,house,hardcore,...),chatten,caféhan gen,uitgaan,shoppen,enz.
hoe ik tegen het leven sta: wisselt af,nu ben ik terug samen met de 'man van mn leven' en gaat alles positief,life goes on watter ook gebeurd voor de moment,maar vanaf ik hem zou verliezen,zie ik alles weer redelijk pessimistisch in...
|