Citaat:
Originally posted by bartje518
Vertel eens..
Hoe zie je jezelf, compleet zeg maar? Wat vind je van je uiterlijk, je innerlijk? Wat zou je graag anders zien? Hoe sta jij in het leven zeg maar, hobbies, vrienden, állemaal Zeg het eens
|
uiterlijk: euhm ik zit meestal wel altijd over iets te klagen

maar i can deal with it

ik ben redelijk kritisch over mn uiterlijk
innerlijk: grote mond, klein hartje meestal (behalve tg mn beste vrienden)ik probeer te laten zien dat ik alles aankan en kan dingen erg ver opkroppen zodat je meestal niet weet wat er echt met me scheelt. ik heb twee gezichten als ik bij mensen ben die ik niet zo goed ken: ofwel niet echt zuiver normaal

oftewel stil en serieus (ja ja egt

) maar als ik echt de mensen leer kennen zal ik er alles voor doen hen bij te staan en verdedigen wanneer nodig

vrienden betekenen erg veel voor mij, maar alleen die die ik echt kan vertrouwen. Heb er al paar maand last van, kweet niet goed wie ik wel kan vertrouwen ect. Verder heb ik dromen zoals iedereen wss heeft, en mn doel is die na te streven. Ben nogal avontuurlijk en hou wel van kicks

Maar ben infeite wel supergevoelig. anyway mn innerlijk ongeveer. Verder mn hobbies zijn dansen! ik ga dan ook supergraag uit. sport in het algemeen vind ik ook relax, ik probeer mn conditie op pijl te houden. Euhm cafégaan, survival

mjah kheb wel veel interesses...