Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 00:29   #13
Irene!!!!
Guest

Standaard Re: Hoe zie jij jezelf? :)

Uiterlijk: Ik ben best tevreden met me uiterlijk, k vind mezelf niet super mooi maar ook niet lelijk ofzo. Ik wil eigenlijk wel in een betere conditie zijn maar daar ben ik de laatste tijd weer mee bezig. Ik ga ook mn haar veranderen maar dat is moeilijk te beslissen hoe en wat..

Innerlijk: Met mn innerlijk ben ik ook wel tevreden al kan ik HEEL erg eigenwijs zijn.. Maar ik geef wel mn fouten toe hoor Ik kan ook wel es chagerijnig zijn, maar das meestal niet meer dan een uur. Ik word nauwelijks boos op mensen en als dat gebeurd dan kun je de volgende dag weer vrolijk voor de deur staan want dan ben je al vergeven Ik help graag mensen, ik wil zo veel mogelijk lol hebben en ik maak overal een grap van (want soms wel negatier kan zijn) Ik ben ook wel verlegen als ik iemand ontmoet maar zodra ik ze beter leer kennen ben ik het tegenovergestelde.. Volgens mn klasgenoten in duits ben ik ook wild

Hobbies: Mijn hobbies zijn wel gevarieerd en veranderen nog wel es.. Muziek luisteren (veel rap maar ook wel es rock en trance), naar t strand gaan, telefoneren (waar bepaalde mensen op t forum zich aan ergeren, he tijn? ), winkelen, iets met vrienden/innen doen, race spellen spelen, basketballen en cheerleaden... En nog wat dingen die ik vergeten ben

Vrienden: Ik heb een hele gezellig vriendenkring We hebben altijd wel lol, en iedereen is weer ietsje anders. Ik heb ook een beste vriendin.. zij is zo lief.. ik weet niet wat ik strax zonder haar moet Bij haar komt mn andere kant helemaal uit..
  Met citaat antwoorden