Uiterlijk blond haar, blauwe ogen, 1,75 lang. daar ben ik allemaal wel tevreden mee, maar als ik 's ochteds voor de spiegel sta, denk ik wel eens van, "ik zie der niet uit" en andere dagen heb ik weer iets van "hmm, dat valt best wel mee"
wat ik zou veranderen is mijn rug, die zit vol littekens en moedervlekken, ook mogen die puistjes (zijn der gelukkig niet veel meer) op mijn gezicht wel eens weg gaan
Innerlijk ik ben echt iemand die aardig kan zijn op de juiste momenten, maar soms kan ik ook gewoon om de domste dingen boos worden en dan ben ik ook echt goed boos. ik ben heel veranderlijk in mijn gedrag, maar meestal ben ik gewoon aardig, oprecht, trouw, zorgzaam en lief
Hobbies ik heb aardig wat hobbie's zoals, warhammer, fitness, uitgaan, computeren, maken van pc's, fietsen en schrijven. het is alleen wel jammer dat ik de meeste dingen niet al te vaak kan doen door tijd gebrek, maar fietsen doe ik gelukkig elke dag wel, moet namelijk 10 kilmometer fietsen om bij mijn werk te komen en dan ook weer eens terug
Vrienden die heb ik genoeg, ik heb een hele kroeg als vrienden, maar dat blijven voornamelijk ook maar vrienden, echt goede vrienden heb ik der maar een paar, maar daar kan ik dan wel altijd op terug vallen
|