Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 10:19   #9
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Jediezrequejo woont toch in de buurt?
Maar Diezje was er nie Neemt niet weg dat het gezellig was heur . Eerst vanaf het perron gewoon over het spoort naar het stadion lopen. Toen bleek dat onze afkroting toch niet zo handig was (we moesten over een hek heenklimmen, waarbij oa een muurtje van iemand tuin werd gesloopt). Daarna diende Verzijde jr. nog 'even' een kaartje te kopen (half uur in de rij) waarna we pas naar binnen konden. Het bleek dat ik met het uitvak erbij zowat de enige persoon was die sypmathie had voor PSV, en ik dus bij de ajax-aanhang beland was. In Roosendaal schenken ze nog mooie halve liters, dus die werden dan ook maar genuttigd . De hele wedstrijd zowat slap lopen lullen met Markje en Jesper, want de wedstrijd was nie zoveel aan verder, maargoed. Ajax kwam 1-0 voor, na rust maakte PSV gelijk. Ik heb me maar niet laten overhalen mee te zingen, hehe. In de verlenging werd het Mark allemaal teveel, hij moes pissen en was te lui om te lopen naar de WC, ebn probeerde het in het bekertje te doen, maar dat was m toch te 'spannend'. Moest dus toch lopen.
Daarna penalties, en helaas scoorde de joodse collega's er één meer dan PSV . Zodat ik de enige was die baalde in het vak. Wel even het veld opgegaan natuurlijk (had nog wat goed te maken in Roosendaal ), en daarna maar weer terug, over het spoor naar de trein. Al met al zeer geslaagde avond
  Met citaat antwoorden