Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 14:06   #15
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Uiterlijk Ik vind mezelf er niet slecht uitzien. gespierd een beetje door me hobbie waar ik een maand geleden weer fanatiek meer ben verder gegaan. Ogen schijnen best mooi te zijn wat ik zelf ook vind. Voor de rest hoor ik wel es dak op die zanger van direct lijkt door me bakkebaarden die ik heb. Me haren heb ik lichte krullen en ze zijn donkerblond. Ik ben 1.92 lang en sja.... o me ogen zijn trouwens blauw en kan je vinden in het ogen topic op het F&P forum.

Innerlijk Innerlijk, sja dat word een verhaal . Hoe zie ik mezelf. Het is natuurlijk lastig jezelf te beschrijven. 1 ding weten jullie allemaal wel. Ik ben meiden gek, ik zou het graag wel iets minder willen hebben. Maja i'm just the way i am. Verder, relax alles rustig en geen gehaast. Stress bestaat niet in me leven en ruzie ook niet. wil ik nix mee te maken hebben en heb er laatste tijd ook weinig mee te maken gehad.
Ik ben wel lief maar niet romantisch. Ik hou niet zo van dat geslijm, just get to the point girl. Lief zijn hoort er gewoon bij, respect tonen en elkaar accepteren zoals het is en niet laten beinvloeden door andere dingen zoals vrienden ruzies. Ik sta het liefste neutraal. Keuzes maak ik dan we en beslis er dan wel over. owja lief, sja moet je maar mee maken hoe ik in RL ben want op het forum ben ik gewoon totaal anders als in RL, okey ik ben ook zwaar gek (nog niet zo erg als andy).
Spontaanheid staat bij mij hoog dus....

Hobbies ja heb ik wel hoor...jaja ikke wel Wedstrijdzwemmen is er 1. Ik zwem nu 8 jaar en ga me 9e seizoen in. (moet nu ff kacken en het was heerlijk ) maar veder hobbies, scouting als vrijwilliger. Euh dan uitgaan, internetten en met vrienden gezellig doen.

Vriendenik heb 3 vaste vrienden waar we bijna elk weekend mee uitgaan. verder nog een helehoop goeie vrienden en dan nog veeeel meer aanhangsel waar ik ook een praatje mee maak. Gewoon leuk om mensen te kennen.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden