Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 14:33   #11
Check_This
Guest

Standaard

Uiterlijk blond haar, blauwe ogen, 1,76 lang. daar ben ik allemaal wel tevreden mee, maar als ik 's ochteds voor de spiegel sta, denk ik wel eens van, "ik zie der niet uit" en andere dagen heb ik weer iets van "hmm, dat valt best wel mee" (bron Stapper) Zou bijna tweelingbroer kunnen zijn is niet zo hoor
En euhhh ja sportief lichaam, beetje gespierd enzo je kent dat wel

Innerlijk Met mijn innerlijk ben ik best tevreden, het enigste is dat ik best wel eigenwijs ben en wil alles weten(nja alles...), bijna altijd vrolijk en spontaan. Wordt niet snel boos op mensen, hou gewoon niet zo van ruzie maken, maar is af en toe wel eens lekker om je frustratie kwijt te raken. Staat altijd voor andere klaar, maakt niet uit hoe laat en wanneer. Vrienden zijn het belangrijkste voor mij, de rest komt erna. Ben er voor een eigen mening! Hou absoluut niet van vooroordelen Voor de rest veel lol maken, moet kunnen toch. En naar de buiten doe ik vaak heel zelfverzekert, grote mond maar klein hartje!

hobbies euhhh best veel, komt omdat ik eigenlijk alles wel leuk vind maar te weinig tijd heb. Doe o.a. zaalvoetbal en veld voetbal, skateboarden, skaten, uitgaan, naar vrienden toe, internetten en nog meer oja werken(alles moet natuurlijk wel betaald worden)

Vrienden ben altijd onder weg omdat ik weer wat moet doen en kom dus best veel mensen tegen. Heb een vaste vrienden groep van 6 vrienden, kan je echt alles tegen zeggen. Verder een aantal gewone vrienden en dan een grote groep kennisen en vage kenissen

Al met al heb ik het gewoon best wel druk maar dat doe ik zel en vind het eigenlijk wel prettig, stress enzo is best wel lekker. Alleen vergeet weleens afspraken of er komt weleens wat tussen mja shit happens
Motto is daarom ook)
Het Leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt(acda&de Munnik)

Leuke topic hoor

Laatst aangepast door Check_This : 27 May 2003 om 14:36
  Met citaat antwoorden