Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 14:40   #7
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Sterker nog Bart, je hebt recht op 1.600 kaarten!
Die moet je ook gewoon afdwingen via de knvb c.q. rechter als je het mij vraagt.
Maar raar verhaal jullie krijgen 200 kaarten? Vak GG biedt capaciteit voor 650 man, dus die zou je dan zowiezo toch krijgen?
Is er een verplichte vervoersregeling?
Lijkt me meer dan logisch dat je contact op neemt met je SV, ben wel benieuwd naar de reden.
Ik bén van de supportersvereniging Naja, niet de officiële, maar Fanproject Kerkrade '98.. Ik dacht dat vak GG 1000 plaatsen had zelfs, althans, dat zei de reiscöordinator. De KNVB verlegt zelf het probleem naar Feyenoord. 1600 kaarten zullen we misschien niet slijten, maar 1000 zeker weten wel. Ik kreeg bijvoorbeeld van
één van onze leden dit mailtje:

Hoi Bart,

Wat is dit nou weer? ik kan niet mee naar de wedstrijd feyenoord - roda want de kaarten waren uitverkocht:-( maar weet jij wie hier achter zit of feyenoord of de knvb? want normaal passen in dat vak van feyenoord 1000 mensen dus dat is wel een beetje triest om dan maar 200 kaarten te geven. fanproject heeft sowieso maar 100 kaarten, timo zei dat ie niet meer al die kleuters in de bus wilde. en toen zei een vrouw achter de balie in de sjtomerij ik bel de knvb zij dat gedaan begon die vent tegen haar te schreeuwen maarre dus je ziet me niet bij feyenoord - roda of jij moet nog wat kunnen regelen ;-);-)

Groetjes marvin

Naja, ik later die gast gemaild, hoe het nu precies zat, en timo ook nog gebeld, maar we krijgen er 200 en geen kaart meer. feyenoord wil niet op hemelvaartsdag ofzo een hele meute in de stad hebben schijnt de oorzaak te zijn. Welja, bedankt, Ivo!
  Met citaat antwoorden