Citaat:
Originally posted by theo tank
Vak GG is 650
Vak G is 950
Als ik het goed heb....
Zeer vreemde situatie, maar ik denk dat je voor het probleem dan bij de Gemeente Rotterdam moet zijn. Het zal Feyenoord weinig interesseren over er 1000 man van Roda over de lijnbaan loopt.
De gemeente doet de laatste tijd wel meer rare dingen mbt voetbalwedstrijden. Zie de beker finale alleen al -> drooglegging 
Heb je geen officiele verklaring? Zou ik best wel eens willen lezen.
Zeer triest zaak dit, ik zou ook zeker druk blijven geven, en desnoods gewoon met een paar honderd man kaartloze in het centrum gaan zitten.
|
Nee, die krijgen wij niet meer

.. Sinds FC Limburg is Fanproject niet meer officiëel aan Roda verbonden, op eigen verzoek. De kaarten kopen we nu bij de echte supportersvereniging, en organiseren dan gewoon de reis. Heb je geen last van alcoholverbod of andere verboden ook

Bovendien zitten we wel nog bij SOVS, dus je loopt minder risico teruggestuurd te worden of iets dergelijks. In Groningen waren we zelfs als enige aar

Het gaat trouwens met name om de 'dagjesmensen'. De harde kern an sich heeft wel kaartjes, die gaan toch altijd wel (200 man gaan altijd wel mee). Dus wie er dan de moeite nemen op het terras te gaan zitten? Maarja, we moeten nog even kijken wat er gebeurt. Timo was nu bezig proberen te regelen of er niet 600 man meekunnen op zijn minst..