Enkele bericht bekijken
Oud 27 May 2003, 21:35   #11
L_angeldc
Guest

Standaard

moeilijke topic hoor, maar wel cool

Hoe ik mezelf zie, hangt van mijn bui af

Uiterlijk: Laten we het daar maar niet over hebben

Innerlijk: Ik ben toch wel altijd vrolijk tegenover andere mensen. Hoewel ik me dan toch klote kan voelen, best raar eik.
Ben overal voor in, heb altijd wel zin in iets raars te doen. (zoals op een schoolexcursie naar xanten in een toren klimmen en vanuit het hoogste raam HEEEELP gaan brullen tegen duiters met een vriendin, dat was echt te gekke humor zeg )
umm wat nog meer, spontaan, raar maar op een goede manier zegt men Kheb beetje sarcastische, droge humor.
mijn vriendinnen zeggen dat ik een goede luisteraar ben, ik probeer altijd mensen te helpen met hun problemen.
Best wel lief, aardig, en waarschijnlijk af en toe kei irritant voor mijn vriendinnen.. kvraag me toch af hoe ze het volhouden met mij
kan thuis soms echt boos worden, op het niveau van deurensmijten zeg maar. hmm ben soms te negatief over dingen. ben erg onzeker, vaak verdrietig om kleine dingen, een liedje op radio, een foto die ik zie, iets wat ik zie op straat... wat eigenlijk nergens op slaat.

Hobbies: teveel om op te noemen. muziek luisteren, zelf spelen, sporten - ik doe taekwondo 2 of 3 keer per week - dansen, lezen, schrijven, skaten.. vooral nu het mooi weer wordt, achter computer zitten mijn tijd te verdoen, tv kijken... echt TE VEEL tv kijken... uitgaan (als je dat een hobbie kan noemen) eigenlijk ben ik altijd veel te druk maar tis wel een leuke drukte, als ik ff nix te doen heb, zorg ik wel dat ik ergens mee bezig ben.

Vrienden: heb 4 vriendinnen die echt mijn beste vriendinnen zijn, ik ken ze sinds 1e klas. ik weet dat ik alles tegen ze kan zeggen, en zij ook tegen mij. verder nog een hele goede vriendin, die ik ook van school ken, maar zij gaat niet zoveel met die anderen om.
heb heleboel, naja heleboel.. toch wel veel, vrienden.. maar zijn toch meer mensen waar ik mee omga. niet echt van beste vrienden maar wel kei aardige mensen allemaal. (is dit nog een beetje logisch?)
heb niet echt ruzie met iemand.. hoewel een bepaald individu mij niet moet....ik vraag me af waarom... hoor ik van iedereen dat zij dingen achter mijn rug om lult, terwijl ik haar nix gedaan heb.
heb geen vriendje, maar heb ik niet nodig. ik denk dat het meer problemen bezorgt dan single zijn, dus waarom op zoek gaan?
en dat was mijn verhaaltje
  Met citaat antwoorden