Wat moet ik nu?
heey boyz & girlz!
ik heb een vraagie...ik ken een jongen heel goed al bijna 3 jaar. ik heb hem ooit eens via de chat leren kenne. nu spreken we elkaar elke dag (aan de telefoon) we hebbe elkaar nog nooit in real life gezien, maar dat gebeurt ook snel! maar...we houden echt van elkaar en kunnen niet meer zonder elkaar. we praten ook vaak over 'als we later getrouwd zijn' dat gebeurt heel onbewust... we hebben elkaars wachtwoord van msn en laatst zat ik op zijn msn want bij mij was er geen flikker online. en toen begon een meisje tegen mij te praten. ik zei dus dat ik die jonge niet was. maar verder niet dat we zon super goede band hadden. en toen zei dat meisje dus tege mij dat ze verliefd op die jonge was en dat hij ok zegt dat hij ook op haar is. hun kennen elkaar ook alleen van internet. dat deed mij wel pijn. hij mag van mij gerust een vriendin hebbe hoor. maar ik weet niet. als je kijkt hoe wij met elkaar omgaan is het toch wel anders. en hij heeft ok helemaal nooit iets over dat meisje gezegd. maar daarna zei ze wel dat als die jonge haar belde (heeeel soms maar) dat hij het wel vaak over een ander meisje had (ik dus) maar dat zei k niet dat ik dat was. zou een beetje lullig zijn. hij zegt dan wel allemaal precies dezelfde dingen die hij ook gewoon tegen mij zegt. bijv. hij heeft tegen dat meisje gezegd dat hij niet meer zonder me kan en heel veel van me houd en bla bla bla en dat zegt ie ok gewoon tegen mij...maar nu weet ik dus niet meer wat ik van die jonge moet denken. gaat ie voor mij of voor dat andere meisje?
help me...!
kuss Moi
|