Onderwerp: pi-air weg bij fey
Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2003, 10:07   #5
maupstar
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik dacht dat ik hem laatst nog hoorde zeggen dat hij bij Feyenoord ging blijven en dat hij nog een keer kampioen wilde worden. En Pi-Air is toch al lang binnen? Waarom dan zo moeilijk doen voor het geld en eventueel naar een gelijkwaardige club in het buitenland gaan... want als je zoals hij zegt voor de prijzen wil spelen, moet je niet meer naar Espanyol of Birmingham City gaan.

denk dat niet alleen geld het probleem is althans niet in die context

als ik een contract zou tekenen bij mijn baas en ik doe mijn werk goed. verwacht/wil ik ook niet dat ze mijn salaris gaan halveren ongeacht ik veel geld op mijn bankrekening heb staan.
ik denk dat pi-air dat ook heeft. ze hebben dan wel afgesproken dat hij minder geld gaat verdienen na een aantal jaar, maar ja die afspraak is gemaakt zonder dat ze wisten dat hij zo belangrijk zou gaan worden dus je moet iemand die zo belangrijk is niet gaan houden aan zo n afspraak. de zaken liggen nu TOTAAL anders (zie verhaal van tyskie) behandel het dan ook anders.

net als heel nederland weet pi-air dat hij de man is bij fey. dat mede dankzij hem een grote europese prijs is binnen gehaald. hij wil in ieder geval erkenning en die geef je hem niet door zijn salaris te halveren. :

Laatst aangepast door maupstar : 28 May 2003 om 10:09
  Met citaat antwoorden