Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2003, 13:51   #22
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

wat ik van mezelf vind? dat wordt wel een lang verhaal

ik ben best tevree met mn uiterlijk: veel mensen vinden mij leuk om te zien of knap, en ik vind mezelf ook niet lelijk en heb een prettig figuur, ook al zouden er best wat kilootjes afmogen, maar ik vind het niet heel boeiend. en door de sportschool heb ik amper vet en veel spieren
ik ben vooral erg blij met mijn ogen: ik heb een soort zonnetjes om m'n pupillen heen, dat schijnt erg mooi te zijn. ik heb ook bijvoorbeeld totaal geen last van wallen, dat vind ik erg fijn! en ik ben goed in make-uppen, dat vind ik ook wel leuk.

innerlijk: ik denk dat ik best een lief meisje ben; ik kan met veel mensen goed opschieten, en de afgelopen jaren heb ik geleerd interesse te tonen in andere mensen; daarvoor had ik het wel maar kon ik het niet uiten. ik ben erg sociaal, daarom mag eigenlijk zo'n beetje iedereen mij wel. ik kan erg vrolijk zijn, maar helaas door een aantal niet-prettige gebeurtenissen heb ik ook last van dipjes en kan ik soms een soort jaloers zijn op mensen wiens wereldje zo perfect lijkt, of me daar juist aan ergeren.

hobbies: daar heb ik er wel veel van en daar ben ik blij mee, aangezien ik een jaar geleden bijna niets deed behalve bij mijn vriend zijn en school. ik zit nu op de sportschool, daar is het echt vet gezellig en ik ga er vaak naar toe, ik vind het ook leuk resultaat te zien en flink moe te worden.
ik zit op stijldansen, heb dit jaar afgedanst voor brons, daar kreeg ik een beker voor, weer iets waar ik goed in ben
ik luister erg veel naar muziek, ben ook gek op concerten en daar ga ik dus ook vaak heen.
euhm verder zit ik op gitaarles. ik heb 5 jaar op ballet gezeten en doe in mn vrije tijd thuis ook stiekem nog veel oefeningen omdat ik graag weer zo goed op mn spietsen kan staan en spagaten maken zoals ik dat toen kon.
ook gewoon met mensen omgaan, kletsen, praten, vind ik erg fijn om te doen.

vrienden: echte vrienden zijn schaars, maar dat komt ook door mijn opvatting over wat echte vrienden eigenlijk zijn.
er is een jongen waar ik vaak mee naar concerten ga en hij komt ook vaak thuis. hij was ook een goede vriend van mijn broer daar hecht ik waarde aan. ik kan echt geweldig met hem opschieten.
ik heb een aantal goede vrienden en vriendinnen op school, mijn beste vriendin heb ik ook daar leren kennen, zij zit ook bij mij op stijldansen. met een vriendin van school, ook een goede, ga ik wel eens naar mn sportschool maar ik ga ook vaak alleen.
met mijn familie ben ik ook goed bevriend, vooral met 1 nichtje kan ik zeer goed opschieten, maar de rest ook. daar ga ik dan met 9 mensen die ongeveer net zo oud zijn als ik heel veel om, ik geef erg veel om ze. verder heb ik nog een aantal vrienden van mijn oude school, en een tijdje geleden een goede vriendin ontmoet, die wel ver weg woont, maar we msnen, mailen en ontmoeten elkaar best vaak.
ook beschouw ik denk ik mijn huisdieren als echte vrienden, ik kan zo merken dat mijn katten, ratjes en hond veel om mij geven.
en mijn ouders, die zijn ook geweldig.
ik heb op het moment geen vriend, en misschien ben ik er wel blij mee. ik zie wel wat er gebeurt.
en ik vind het ook gewoon heel leuk om te msnen en te forummen, ik vind die mensen ook gewoon lief enzo.

ik denk dat dat het wel was

ik weet niet wat ik hier verder nog kan/wil zeggen
wie ik ben en wat er om mij heen gebeurt maakt mij het leven waard.
Er zijn een aantal dingen gebeurd die het zwaar maken, maar er zijn genoeg positieve dingen die me gelukkig maken.

[ edit: jezus wat een verhaal ]

Laatst aangepast door biffyclyro : 28 May 2003 om 13:54
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden