Uiterlijk: heb vaak de neiging gehad om te denken dat ik niet mooi was (had ook veel te maken met een basisschoolperiode waar ik alleen maar ben gepest) maar steeds vaker zeggen mensen toch anders. Af en toe vind ik het jammer dat ik kennelijk chagrijnig kijk als ik m'n mond gewoon dichtheb. Maarja, voor de rest ben ik lang, misschien nu al net 2 meter, maar denk eerlijk gezegd nog ietsje eronder. Niet echt super gespierd ofzo, maar er zit wel iets door het sporten wat ik doe. Heb vaak de neiging m'n baard een maand ofzo te laten staan en dan weer is helemaal scheren. Maar ga nu maar is beetje regelmatig het scheermesje ter hande nemen.
Innerlijk: ik vind mezelf sociaal. Probeer meestal wel mensen te helpen als ik ze kan helpen. Daarnaast kan ik af en toe ook heel narrow-minded zijn qua dingen, omdat ik me dan ontzettend focus op iets en niet naar andere dingen kijk. Ik vind het erg vervelend om een stilte te laten vallen als ik met mensen praat, dus daarom vind ik het ook altijd wel leuk om anderen te laten praten en dat ik luister, want ik ben niet echt zo'n prater. M'n hele basisschoolperiode ben ik gepest, wat me nu wel veel zelfvetrouwen heeft opgeleverd. Ik kan gewoon makkelijk dingen hebben,, en er ook gewoon om lachen. Das wel een voordeel daaraan geweest. Voor de rest ben ik eigenlijk altijd wel berustend. Wat zweverig zouden sommige mensen maar al te graag zeggen. Ik relativeer graag alles. En af en toe ben ik een beetje in mezelf gekeerd.
Hobbies: De computer is mijn grote liefde, samen met muziek. Ik leef zowat voor muziek. Ik moet echt wel muziek horen anders word ik gek. Discman is een heerlijke uitvinding. Voor de rest vind ik het leuk om met mensen ergens een biertje te gaan drinken. Liefst een krat halen en bij iemand thuis zitten, scheelt namelijk in kosten. Ik lees graag, vooral sci-fi & fantasy boeken. Voor de rest is er weinig.
Vrienden: tsja, vrienden heb ik wel maar goede erg erg weinig. Ik vraag me uberhaupt af of ik er wel 1 heb. Maar ach, echt niet levensvereiste dus het boeit me niet
|