UITERLIJK:mja vroeger(jaargeleden)veel negatief commentaar gehad over hoe ik er uit zag dus ik heb me ook niet veel er mee bezig gehouden.Deze laatste paar maanden krijg ik gelukkig positieve opmerkingen hoe ik eruit zie en dat vind ik wel leuk om te horen naar al die pesterijen.Er zijn nog altijd wel een paar mensen die bezig zijn om mij te proberen geloven dat ik lelijk ben,maar ik heb geleerd om geen minderwaardigheidscomplex te krijgen.
Zelf vind ik mijn uiterlijk wel gewoontjes niet te mooi niet te lelijk.Nu ik mijn look veranderd heb(mooiere kleding , coup soleil van een paardenstaart naar los haar omdat iedereen dat wel wou zien en zelf vind ik het ook beter staan nu)ben ik wel positiever geworden.Mijn voeten hadden wat kleiner gemogen maar dan zou ik waarschijnlijk omvallen met mijn lengte van 183.Ik heb redelijk grote handen en meestal lange nagels waar ik wel tevreden mee ben .
INNERLIJK:Tja als ik emaal een persoon heb gevonden die ik echt vertouw ben ik redelijk open voor alles(is meestal altijd zo)Zegmaar ook problemen vertellen waar ik mee zit.Sommige zijn daarvoor niet geschikt denk ik,de een is een chatvriend de ander is een dagje uit vriend enzovoort.Luister graag naar waar mensen mee zitten en wil vaak ook adviesen geven en me proberen te plaatsen in hun situatie.Maak niet gauw ruzie ben spontaan en altijd eerlijk.
Heb een groot uitzettings vermogen en wil meestal alles precies doen ,anders heb ik geen zin meer in waar ik mee bezig was.
Verder is het zo dat ik rdelijk geinteresseerd ben in anderen en wil ook veel nieuwe mensen leren kennen,en leren te begrijpen.
HOBBYS:tja ben van eleckrisch orgel/klassiek orgel overgestapt naar keybord wat me redelijk bevalt.Die knopjes zijn nog wel ff uitvissen maar dat komt wel.Ook zit ik hele dagen online vooral nu ik een computer op mijn kamer heb staan.***Verder houd ikervan om te lezen over voeding hoe je je het beste kunt genezen van kwaaltjes wat voor vitaminen enz.Altenatieve geneeskunde is de richting dan ook waar ik later mijn opleiding aan wil besteden.Nu zit ik de2e(bijna de 3e)van het havo atheneum.
VRIENDEN:ik ga meer om met oudere mensen van mijn leeftijd van 0jaar en iets van 9jaar verschil.Realtief gezien kan ik beter opschieten met mensen die 7/9jaar ouder zijn dan mij omdat ik toch serieuzer gedrag vertoon dn mijn leeftijd voordoet.Nou ja dat weet ik zelf en laatste tijd zeggen mensen dat ook tegen mij.Met mijn leeftijdsgenoten gaat het toch minder serieus waar ik nietzoveel van kan hebben.Meestal ga ik met hun om onder school.
|