Uiterlijk : Ach, ik ben vrij tevreden met muh hoofd. Het had erger gekunt ofzo. Ik heb ook bijna nooit puistjes ofzo... Ik vind mezelf véél te dik en heb een hekel aan mijn lijf
Innerlijk : Ik ben lui, koppig, emotioneel, niet vlug kwaad, geduldig, onzeker en soms vrij egocentrisch...
Positief : Ik ben te vertrouwen... Als er iets is ofzo, kunnen mijn vrienden altijd op mij rekenen. Ik zeg altijd hoe ik écht over iets denk. Ik wikkel er meestal geen doekjes rond...
Negatief : Aangezien ik vrij veel mijn zin wil, en die dikwijls niet krijg, en omdat ik ook vrij emotioneel word, kan ik soms wel eens in huilen uitbarsten voor het minste. Meestal als ik razend kwaad ben, ga ik ook huilen. Soms heb ik van die dagen dat ik met mezelf geen blijf weet, en dan ben ik lastig en irritant. Als ik 's avonds laat moe ben, kan je ook beter uit men buurt blijven, en als ik hoofdpijn of buikpijn heb ook, want dan werk ik vrij vlug alles uit op mijn omgeving ofzo...
School... Momenteel zit ik in het 5de jaar Handel-Talen. Ik ben al een keertje blijven plakken en ik heb een grondige hekel aan economie en boekhouden.... Later ga ik voor verpleegkunde of kleuterjuf studeren. Ik ben verzot op kleine kindjes. Ik ben al bijna 13j in de jeugdbeweging (chiro) Ik ben verzot op de kindjes van mijn groep en ik mis ze als ik een zondag niet kan gaan

Verder chat ik graag, ik ga vrij graag gewoon weg met vrienden. Ik ben verzot op avondwandelingen en bioscoop... Winkelen is ook wel iets wat ik graag doe...
Vrienden... Ik heb een vrij hechte vriendenkring. Zelf beschouw ik niet snel iemand als vriend ofzo. Het duurt meestal ook al een hele tijd voor ik iemand echt vertrouw.
Wat ik graag anders zou zien?
Ach ik weet het niet. Soms zou ik dingen willen veranderen aan mezelf, en dan weer niet. Het wisselt af. Ik denk dat ik wel een heel stuk gelukkiger zou zijn, wanneer ik iemand sneller zou vertrouwen. Wanneer je te vlug *te dicht bij* komt schrik ik snel af... Is wel klote, want meestal is het men bedoeling ook niet. Heb gewoon snel bang van dingen die ik nie ken... Voor de rest ben ik vrij gelukkig in mijn leven nu