Ik ben erg blij voor Bonnie..
Laat Remco in godsnaam echter zijn grote mond dichthouden, aangezien die in het stadion ook niet te horen was. Mijn heer, wat een AJAX-PUBLIEK DAAR!!!!

Ongelofelijk, dit ging helemaal nergens over. Daar waar ik wederom geen stem meer heb van het continue met ons veel te kleine legioen (Feyenoord en Rotterdam, DANK HIERVOOR!! In het stadion bleek namelijk niet dat het alleen aan Rotterdam lag, maar Feyenoord had voor het gemak onze kaarten al aan de eigen aanhang verkocht!!

), doch remco was niet te horen. Roda speelde een bagger-eerste helft, maar de hele 2e helft was men volop in de aanval. Soetaers wist echter de mooiste kansen wederom niet te verzilveren (zet in godsnaam Cristiano er 90 minuten op

), en dus moet je in de wachtkamer. En stel malloten die niet in het bezit waren van een radio, en dus niet wisten dat RKC-NEC nog niet was afgelopen, begonnen ineens te juichen. Ik wist echter al lang dat het nog niet afgelopen had, en beperkte me tot het uitzwaaien van de Feyenoorders, en zong hen toe met de teksten 'helemaal niets voor Feyenoord!!'. Zo is het namelijk ook. Helaas is mijn club nu wel veroordeeld tot deze club, met een aanhang die het presteerd nóg minder lawaai te maken dan PSV. Triest maar waar, met zijn allen in het stadion op het scherm Utreg-Feyenoord kijken dan maar!! Als Feyenoord echter zo waardeloos speelt als vandaag heb ik er echter een hard hoofd in

Bon in ieder geval veel plezier alvast!!