Enkele bericht bekijken
Oud 29 May 2003, 23:15   #2
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Ontroerend verhaal Bart
En je hebt gelijk, zo zit het precies. En na het lezen van je stukje besef ik nog meer hoe jammer en zonde het is. Want het is waar, de Graafschap leeft. We bungelen het hele seizoen al onderaan, maar het stadion blijft bomvol en de uitwedstrijden tegen Excelsior en Zwolle waren uitverkocht. Supporters bleven er over het algemeen achter staan.

Daarnaast kon het volgend seizoen best iets worden: contracten van dure grootverdieners lopen af en er zijn dus mogelijkheden voor een nieuwe start. Met een nieuwe, goede technische man die tenminste weer eens een beleid met een lijn gaat voeren. De waardeloze spelers d'r uit, en de bruikbare kern met v/d Haar, van Leerdam, Bakens, Smit, Duits houden met daaromheen eventueel wat talentvolle jeugdspelers, toppers uit de eerste divisie en ervaren jongens uit de grote groep spelers die na dit seizoen vrij komen. Hopelijk blijven bovengenoemde spelers ook volgend seizoen, want dan zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet. De financiële situatie is nu nog goed, ik weet niet hoe het volgend seizoen zit.

Ik ga er van uit dat er volgend seizoen nog steeds veel mensen naar de Vijverberg komen en hopelijk gaan we volgend seizoen voor promotie meedoen. Mijn seizoenkaart ga ik komende zomer iig bestellen, hopelijk is ie wat goedkoper
  Met citaat antwoorden