Citaat:
Originally posted by theo tank
Wij mogen zondag nog naar onze club (de gelukkige dan) 
Het was dit jaar van onze seizoen een best slecht seizoen, en als je dan ook het idee had de spelers zich het snot voor ogen rennen, maar de meeste zijn te beroerd om een stappie extra te doen, en zodra ze geinterveiwd worden beginnen ze te zeiken over geld, andere posities, of over hun ambities in het buitenland die toch maar eens werkelijkheid moeten worden.
En het speelt natuurlijk ook mee dat de 'strijd' om de tweede plaats toch in een anti-climax is geeindigd aan onze kant, de competitie was voor de meeste tegen W2 al afgelopen. De Amstel cup leeft veel meer op het moment.
|
Vind ik vrij kortzichtig, Theo

Pierre heeft mijns inziens het volste recht van spreken, zonder hem was je al láng uitgespeeld. Bovendien kan het nu eenmaal gebeuren dat je gelijkspeeld tegen clubs als Willem II, RKC, Heerenveen of Roda. Dat zit er nu eenmaal in, je kunt niet alles winnen. Ik heb zelf ook vaak dat ik me kapot erger aan jongens als Sergio, Anastasiou, of Soetaers. Maar ik ben ervan overtuigt dat ook díe jongens hard werken. Al ziet het er bij hun niet altijd zo uit als bij Senden, Van Dijk, of bij jullie Bosvelt of van Wonderen. Die jongens zijn sierlijker, hebben meer voetballend vermogen. Dat ben ik steeds meer gaan inzien. Ook moet je erbij stilstaan dat voetballers óók broodvoetballers zijn. Zij moeten zich nu binnenvoetballen, de tijden zijn immers verandert dat ze er een baan naasthadden. Echte clubliefde bestaat niet meer, dat zul je moeten accepteren. Ik ben me gaan instellen als 'schreeuw mijn club gewoon naar voren, naar weer een goal. En zanik daarna maar op ze, daar heb je het recht toe als je er zelf alles aan gedaan hebt. Maar als je als een zoutzak blijft zitten heb je ook niet het recht om daarna tezeuren over hen. De smoes van 'ik betaal voor mijn kaartje' vind ik niet opgaan!!