Citaat:
Originally posted by bartje518
Hmmm.. En jij verwijt je spelers bezieling? In punten mag je dan wel ver voorstaan, overtuigent was geen geen moment!! Tegen NAC speel je 1-1 en 2-1 (hands in laatste minuut), tegen RKC verlies je 1-0, en win je met zeer veel geluk met 2-1, tegen NEC win je 2x heel magertjes, 2-0, en 2-1 (waar NEC een punt had verdient!) Roda, zelfde verhaals als NAC.. Tegen Utreg ben je zelfs 2x de mindere!! Hoezo rustig voetbal kijken!! Feyenoord mag al lang blij zijn dat ze zover voorstaan, het had met iets minder geluk veel beroerder uit kunnen zien. Dan had je nu vanmiddag niet alleen naar jou zeggen 'relaxed voetbal kunnen kijken'. Dan kon je zowat vanaf eind maar al relaxed je gaan concentreren op dat verneukte bekertoernooi!! Wees er vooral blij mee straks, je hebt er wel 4 thuiswedstrijden voor moeten winnen 
Maargoed, iedereen beleefd het voetbal anders Ik kijk week in week uit uit naar de komende wedstrijd. Het liefst lekker ver weg, ouwehoeren met droogkloten in de bus, veel bier om een wedstrijd drinken, en 90 minuten sfeer bouwen, en elke wedstrijd is daarin voor mij hetzelfde. Wat voor belang er ook is. Ik ben daarnaast ook voetballiefhebber, maar sfeer staat daar nog bóven (anders was ik wel voor PSV geweest). Maarja, je hebt ook mensen waar alleen het beste naar boven komt als je tegen Ajax of PSV speelt.. Leuk joh, 4 wedstrijden per jaar!!
|
Met minder geluk hadden we inderdaad lager kunnen staan, maar hoewel had van Feyenoord zijde niet altijd even goed was, werd het ook absoluut niet afgestraft door de tegenstanders. En als Feyenoord dan aanzette dan hadden ze binnen een kort tijdbestek de wedstrijd al weer naar hun handen gezet. Hoe je ook wendt of keert, dat Feyenoord als nummer 3 nu 7(!) punten meer heeft dan de kampioen van vorig seizoen is toch erg tekenend voor de tegenstand van dit seizoen.
En inderdaad iedereen beleefd voetbal anders, sommige vinden het schitterend om 90 minuten lang op een trommel te rammen "HEEEEEYYY HOOOOO!" te zingen, of ze nu 3-0 achterstaan of niet, andere laten zich veel meer meeslepen met wat er op het veld gebeurt. Ik hou ook altijd wel van een mooie sfeer, dat zijn toch de wedstrijden waar je het om doet. Als ik primaire voor het voetbal was gekomen had ik wel een andere plek, hehe (ik zie maar slechts 1 helft echt wat er gebeurt) Maar als je voor spek en bonen aan het ballen bent dan ben ik gewoon een stuk rustiger, zeker als het dan ook nog eens dertig graden is en het boekje van LN zelfs aan me fikken blijft kleven.
Overigens zijn uitsupporters vaak toch luidruchtiger dan het thuispubliek, omdat zij veel meer dat "wij tegen de rest" gevoel hebben en met veel fanatieke gasten bij elkaar in een vak zitten...